Rozwiązanie to wymaga uruchomienia serwera TSAPI (Telephony Server Application Programming Interface) oraz wyposażenia centrali Alcatel OXE
w dodatkową kartę, lub karty traktu E1 (PCM/2). Wyposażenie centrali w jedną kartę PCM/2 pozwala na jednoczesne nagrywanie rozmów na 30-tu stacjach
lub agentach CallCenter. Instalacja następnej karty traktu E1 rozszerza zakres rejestracji rozmów o kolejne 30 połączeń.
Interfejs DR-Link pracuje w oparciu o protokół CSTA. Usługa ta oferuje zestaw funkcji umożliwiających urządzeniu nagrywającemu kierowanie do
centrali Alcatel OXE żądań rejestracji rozmów z poszczególnych linii wewnętrznych.
DR-Link umożliwia nagrywanie rozmów ze wszystkich, z wyjątkiem stacji wirtualnych (t.j. nie posiadających numeru fizycznego) typów aparatów,
o ile są objęte monitoringiem CSTA.
W rozwiązaniu aktywnym rejestrator TRX determinuje na którą szczelinę czasową karty traktu E1 centrala Alcatel OXE powinna wystawić sygnał audio nagrywanej rozmowy i
jednocześnie uruchamia proces nagrywania na odpowiednim kanale.
Z uwagi na to, ze centrala Alcatel umożliwia przekierowania strumienia audio RTP do wybranej szczeliny czasowej karty PCM/2, integracja aktywna pozwala nagrywać
telefony pracujące w technologii VoIP.
Integracja CSTA based nie wymaga wyposażenia centrali Alcatel w dodatkowy sprzęt. Rejestrator TRX podłączony jest do wszystkich stacji,
które mają być nagrywane. Na interfejsach liniowych rejestatora występuje wyłącznie przesłanie sygnału audio linii analogowych lub systemowych.
Zarządzanie nagrywaniem w systemie odbywa się na podstawie informacji odebranych z centrali poprzez łącze CSTA. Dzięki zastosowaniu tego mechanizmu
możliwe jest śledzenie rozmów poszczególnych agentów, niezależnie od numerów stacji z którego korzystają w obrębie Call Center.
Ograniczeniem tego rozwiązania jest brak możliwości nagrywania rozmów wykonanych przy pomocy telefonów pracujących w technologii VoIP.
ZAUFALI NAM MIĘDZY INNYMI:
Copyright © 2012 - 2023 TRX